
Історія закладу
Житомирський дошкільний навчальний заклад №52 Житомирської міської ради – є первинною складовою частиною системи безперервної освіти в Україні, що забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту. Функціонує заклад з 1969 року. Розрахований на 260 дітей.
Заклад очолює досвідчений висококваліфікований педагог
Горкуша Людмила Валентинівна.
Житомирський дошкільний навчальний заклад №52 розташований за адресою: м.Житомир, вул.Вільський Шлях 11-а
Заклад комбінованого типу. Діти виховуються в 12 вікових групах:
✧ 2 групи дітей раннього віку;
✧ 2 групи дітей молодшого дошкільного віку;
✧ 3 групи середнього дошкільного віку;
✧ 3 групи інклюзивні молодшого та середнього дошкільного віку;
✧ 2 групи старшого дошкільного віку;
✧ 1 група ЗНМ;
✧ 2 групи ЗПР.
Кількість дітей у закладі – 240
Дошкільний навчальний заклад працює:
за 12 годинним режимом ( 1 група);
за 10,5 годинним режимом ( 11 груп).


Кадровий склад.
Заклад укомплектований педагогічними та технічними кадрами у повному обсязі відповідно до штатного розпису, затвердженого управлінням освіти Житомирської міської ради.
✧ Завідувач;
✧ Вихователь-методист;
✧ 23 вихователі;
✧ 3 Музичні керівника;
✧ Інструктор з фізкультури;
✧ Практичний психолог;
✧ Соціальний педагог;
✧ 2 вчителя-дефектолога;
✧ логопед;
✧ 3 асистента вихователя;
✧ керівник гуртка з англійської мови.
Всього 40 педагогів.
✧ 2 медичні сестри.
Пріоритетні завдання ЖДНЗ № 52 на 2024/2025 н.р.
Пріоритетні завдання ЖДНЗ № 52 на 2024/2025 навчальний рік та літній період за результатами виконання річних завдань за 2023/2024 н.р та з метою поліпшення якості організації та ефективності проведення цілеспрямованої роботи з кадрами, батьками та дітьми, орієнтуємо педагогічний колектив та батьків в 20224/2025 навчальному році на пріоритетні завдання:
1. Підвищити ефективність освітнього процесу шляхом формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти ДНЗ (напрям « Управлінські процеси»).
2. Формувати стійкій інтерес до матеріалу народознавчого змісту, аналітичність і свідомість сприймання навколишнього.
3. Формування основ психологічної безпеки та збереження ментального здоров’я.


Мова освітнього процесу – українська
В цьому навчальному році з 40 педагогів закладу:
37 педагогів мають повну вищу педагогічну освіту,
2 педагога мають базову вищу освіту та 1 педагог неповну вищу педагогічну освіту.
Проатестовано всього – 34 педагога. З них, мають кваліфікаційну категорію:
13 – «спеціаліст вищої категорії»;
12 – «спеціаліст першої категорії»;
8 – «спеціаліст другої категорії»;
8 – «спеціаліст»;
7 – «без категорії»;
2 – «встановленому тарифному розряду»;
4 – «педагогічне звання « вихователь – методист»;
1 – «педагогічне звання « учитель – методист».
Актуальним залишається питання удосконалення фахової компетентності педагогів. З 40 педагогів мають педагогічне звання «вихователь – методист»- 4 педагога.


Функціонують гуртки:
В закладі дошкільної освіти функціонують гуртки за інтересами:
• Гурток – «Здоров’ячки » зі спортивним спрямуванням 2 заняття на тиждень (для дітей середнього та старшого дошкільного віку). Керівник: Боярова Олена Анатоліївна
• Гурток – «Happy English» 3 заняття на тиждень (для дітей середнього та старшого дошкільного віку). Керівник: Свєженцева Ольга Василівна
• Гурток – «Калібрі» хореографічного спрямування 2 заняття на тиждень (для дітей середнього та старшого дошкільного віку). Керівник: Черняєва Тетяна Анатоліївна
• Гурток – «Умілі рученята» 2 заняття на тиждень (для дітей старшого дошкільного віку). Керівник: Неселовська Олена Анатоліївна
• Гурток – «Підготовка до школи» 2 заняття на тиждень (для дітей старшого дошкільного віку). Керівник: Прохорчук Олена Андріївна
• Гурток – «Підготовка до школи» 2 заняття на тиждень (для дітей старшого дошкільного віку). Керівник: Білорус Людмила Миколаївна
• Гурток – «Айкідо» 3 заняття на тиждень (для дітей старшого дошкільного віку). Керівник: Возняк Анатолій Русланович
Робота в гуртках за інтересами дітей ДНЗ є самостійною додатковою організаційною формою освітнього процесу. Її мета:
• задовольняти потреби й зацікавленості дитини до певного виду діяльності, розвивати її природні, загальні та спеціальні здібності;
• активізувати дитячу творчість, своєчасно виявляти обдарованість.
Заняття в гуртках за інтересами переважно плануються в другій половині дня.
Тривалість гурткової роботи – 20-40 хв. залежно від віку дітей.
День проведення гурткової роботи визначено у розкладі занять кожної вікової групи.




