Вчитель-дефектолог

01.Жов.2024

Щоб навчання дитини з особливими освітніми потребами проходило якомога продуктивніше, Вам треба усвідомити, що це складний, довготривалий процес, який передбачає злагоджену роботу вчителя-дефектолога і батьків, які в свою чергу повинні мати терпіння та уміння розуміти свою дитину. Щоб уникнути маніпуляцій з боку дитини, чітко проговорюйте правила поведінки вдома, в транспорті, в навчальному закладі, в публічних … Продовжити читання “Поради вчителя-дефектолога батькам дітей з особливими освітніми потребами”

Детальніше
12.Січ.2024

Вправи для розвитку моторики і уваги. Вправа «Повтори за мною». Дитина повинна по інструкції: а) протягнути руки вгору, вниз, направо, наліво (якщо не знає «направо», «наліво», то «на вікно», «на двері»); б) показати витягнутою рукою на названий предмет (вікно, стіл, книга і т.д.); в) намалювати крейдою (олівцем) круг (паличку, хрестик) вгорі, внизу, праворуч, ліворуч дошки … Продовжити читання “Корекційні вправи та ігри для дітей з особливими освітніми потребами”

Детальніше
12.Січ.2024

Кожна сім’я, відправляючи дитину в школу, щиро бажає, щоб дитина добре вчилася, була старанною і організованою. Але одних бажань недостатньо. До цього треба готувати дитину задовго до вступу у школу і проводити цю роботу систематично, проявляючи терпіння і наполегливість. У підготовці до школи велике значення має сполучення знань дітей про навколишнє життя. Це знання про … Продовжити читання “Консультація для батьків «Готуйте дитину до школи»”

Детальніше
21.Вер.2023

Умови формування правильної звуковимови у дітей Формування правильної звуковимови у дітей можливе завдяки мовленнєвому (фонематичному) слуху, мовленнєвому диханню та артикуляції. Мовленнєвий (фонематичний) слух Для того, щоб навчитись правильно вимовляти звуки, дитина повинна точно сприймати їх на слух. Здатність правильно чути, впізнавати та розрізняти звуки називається мовленнєвим (або фонематичним) слухом. Мовленнєвий слух можна порівняти з музичним. … Продовжити читання “Вчимося говорити красиво!”

Детальніше
30.Бер.2020

Першою ознакою недорозвинення мови у дитини є уповільнений темп розвитку мовлення. Чим раніше батьки, лікар-педіатр, вихователь помітять у дитини симптоми недоліків мовлення, тим ефективнішою буде допомога. Слід пам’ятати: дитина, що має проблеми, як ніхто, потребує емоційної підтримки і кваліфікованої допомоги. Тому: не вважайте свою дитину хворою, неповноцінною, гіршою за інших дітей-однолітків; не карайте її, не … Продовжити читання “Пам’ятка для батьків, які мають дітей  з вадами мовлення”

Детальніше